ME.LOVE.HLOVATE : )

When the girl or guy place the tulip beside his/her ears..the tulip will whisper their love's name.. : )

salam alaik : )

beelog ni simple sajaa. sape nak follow, my pleasure : ) sape taknak, no biggie : ) lets make friends xp

suka belog ini ..? hee : P

Tuesday, April 19, 2011

nak jugak !

assalamualaikum.. hye : ) haish . tetibe hye pulak . haha . nak p kerja dah ni . aduhh . sempat lagi yee unlinee. biase laa. kalau bukan waktu ni bile lagi kan ? tak mase tau saye cakap awak... .heeh : P


nak jugak !!


sewel ke wahida ..? tibetibe nak jugak . hmm. berdasarkan title entri ni... macam nak sangatsangat kan ? haih..bende ape yang nak sangat tu wahida ..? haha : ) banyak kalau nak ikutkan benda yang saya nak . yang saya inginkan . yang saya nak capai . yang saya impikan sampai termimpi mimpi . : P
tapi entah saya boleh dapat ke tak . boleh saya genggam ke tak . at the end nanti . harap dapat . i hope so .
sebab ape yang saya nak sekarang ni ibarat bayang bayang jer. then bayang bayang tu pun susah sangat nak di capai. tapi dream saya yang satu ni.... saya akan PASTIKAN saya dapat ! : ) dengan izinNya lahh jugak kan .. ? : ) i'm really hope for that person : ) yeah... a person . A PERSON . impian saya yang satu ni bukan barang segala bagai yee. tapi a person . mungkin impian kali ni agak MELAMPAU yee. tapi saya akan pastikan saya dapat. saya akan berusaha. bersungguhsungguh untuk dapatkan yang satu ni ..: ) *macam ikrar sekolahrendah sudaa*..


SAYA NI JIWANG SEBENARNYA. 


kalau kene pada tempat.masa dan waktu...
the jiwang air is soooooooooooo....
fuh...-.-"
 : )


bia lahh. ade kisah ? my life. my jiwa. my soul...
peduli laaa...
: P


saya nak jugak.. INSYAALLAH...

i'm always pray for it : )
sebab..
kalau kita doa doa selalu.. insyaALLAH.. ALLAH makbulkan kan ?

bia la sekarang ni takde sape tahu perasaan saya . tak de sape ambil pot pasal saya. tak de sape sibuk sibuk pasal saya...tak de sape kisah pasal saya..
dan saya pun malas nak amik pot pasal orang lain. malas nak tahu pasal orang lain. malas nak kisah pasal orang lain. malas nak tahu perasaan orang lain..

saya nak berdoa jer..
untuk saya. 
dan DIA.

PRAY.PRAY.PRAY.

kalau ALLAH. nak bagi...alhamdulillah..
kalau tak..?
ALHAMDULILLAH JUGAK : ) 

ade hikmah tu...
hee.
okeoke. nak p kerja dah . 
*walaupun berat nak tinggal kan belooog buruk ni : P*

bye..



anawahida
mayALLAHbless



p/s : *ALLAH sayangkan saya. dan juga AWAK : )*



0 comments:

Post a Comment

Tuesday, April 19, 2011

nak jugak !

Posted by Wahida Othman at 9:42 PM
Reactions: 
assalamualaikum.. hye : ) haish . tetibe hye pulak . haha . nak p kerja dah ni . aduhh . sempat lagi yee unlinee. biase laa. kalau bukan waktu ni bile lagi kan ? tak mase tau saye cakap awak... .heeh : P


nak jugak !!


sewel ke wahida ..? tibetibe nak jugak . hmm. berdasarkan title entri ni... macam nak sangatsangat kan ? haih..bende ape yang nak sangat tu wahida ..? haha : ) banyak kalau nak ikutkan benda yang saya nak . yang saya inginkan . yang saya nak capai . yang saya impikan sampai termimpi mimpi . : P
tapi entah saya boleh dapat ke tak . boleh saya genggam ke tak . at the end nanti . harap dapat . i hope so .
sebab ape yang saya nak sekarang ni ibarat bayang bayang jer. then bayang bayang tu pun susah sangat nak di capai. tapi dream saya yang satu ni.... saya akan PASTIKAN saya dapat ! : ) dengan izinNya lahh jugak kan .. ? : ) i'm really hope for that person : ) yeah... a person . A PERSON . impian saya yang satu ni bukan barang segala bagai yee. tapi a person . mungkin impian kali ni agak MELAMPAU yee. tapi saya akan pastikan saya dapat. saya akan berusaha. bersungguhsungguh untuk dapatkan yang satu ni ..: ) *macam ikrar sekolahrendah sudaa*..


SAYA NI JIWANG SEBENARNYA. 


kalau kene pada tempat.masa dan waktu...
the jiwang air is soooooooooooo....
fuh...-.-"
 : )


bia lahh. ade kisah ? my life. my jiwa. my soul...
peduli laaa...
: P


saya nak jugak.. INSYAALLAH...

i'm always pray for it : )
sebab..
kalau kita doa doa selalu.. insyaALLAH.. ALLAH makbulkan kan ?

bia la sekarang ni takde sape tahu perasaan saya . tak de sape ambil pot pasal saya. tak de sape sibuk sibuk pasal saya...tak de sape kisah pasal saya..
dan saya pun malas nak amik pot pasal orang lain. malas nak tahu pasal orang lain. malas nak kisah pasal orang lain. malas nak tahu perasaan orang lain..

saya nak berdoa jer..
untuk saya. 
dan DIA.

PRAY.PRAY.PRAY.

kalau ALLAH. nak bagi...alhamdulillah..
kalau tak..?
ALHAMDULILLAH JUGAK : ) 

ade hikmah tu...
hee.
okeoke. nak p kerja dah . 
*walaupun berat nak tinggal kan belooog buruk ni : P*

bye..



anawahida
mayALLAHbless



p/s : *ALLAH sayangkan saya. dan juga AWAK : )*



0 comments on "nak jugak !"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com