ME.LOVE.HLOVATE : )

When the girl or guy place the tulip beside his/her ears..the tulip will whisper their love's name.. : )

salam alaik : )

beelog ni simple sajaa. sape nak follow, my pleasure : ) sape taknak, no biggie : ) lets make friends xp

suka belog ini ..? hee : P

Monday, April 18, 2011

matahari honey : )

assalamualaikum ... : ) haduih . penat ber fb-ing : P haha . letih mengomen sebenarnye. letih urat urat jarii ni haa. tapi bagus jugak . sebab ngomen ni la jari ni dah aktif+pantas+tangkas menaip dengan lajunye . *walaupun tak la laju mane pung* haha . tak pee. practise make perfect. yee tak ? 


hmm.

 hari ni punya mood baik semedang. lagu plus fb sajaa : ) haih.. takde keje kan . jadi cam ni laa. hari jugak lepas gian untuk dengar semua lagu lagu bagak ! hee. adoii. lame tak dengar lagu. lame tak buka XFM. lame tak nyanyi sorang2 dalam bilik.*kantoiiii* lame tak buat semua aktiviti2 harian .. ade laa dalam tiga minggu dah . fuh . lame tuhh . lame jugak laa tak bukak novel novel kesayangan . lame jugak la tak buka mp3. kalu buka pun . time lps balik keja . ade la lepas 2 3 buah lagu sempat dgr. lepas tu.. wasalam . bangun esok pagi tgk mp3 ke mane .  haha . dgr sangat bz kan ? kalah DOC. : ) tp memang bz pun . tak sabar rasanya nak berhenti kerja . huhu. tak sabar rasanya nak balik matrik . tak sabar rasanya nak jengah cafe. nak ketemu pakcik beger kiara. nak pi bistro . nak membeli belah kat k-sis : ) aduh.. harap harap masih d beri kesempatan . ameen : )

lagu.lagu.lagu : )

nak share.nakshare.nakshare : )

saya suka lagu lagu band indie . awak semua ? hee. macam mane ? same ngan saya ? atau tak minat langsung band band cenggini nih ? kalau tak minat . sila tutup beloog saya then pegi tido . : P haha . tak laa. saje . masing2 ade citarasa masing masing kan ? : )

now. actually im feel to share this lyric with u'all : )
see.

bolehkah ku percaya ?
katamu, di waktu, malam itu.
kau tak pernah berdusta, membahagi,
 di hati,hanya aku .



jika aku percaya,katamu,
tentang aku.
dan dirimu,
mungkin aku berikan,
segala.
termasuk matahari ,


but honey im sorry,
perananku, perananku,
aku bisa lupa , aku bisa ingkar,
kehendak hati yang menanti


honey bunny im sorry,
perananku, perananku,
aku bisa juga, aku bisa cuba,
mengisikan segala janji.



 pernah kah ku katakan ?
that im always be with you,
ku takkan berjauhan,
hati ini milikmu .



mungkin pernah ku kata,
berjanji, sehidup,
dan semati ,
dan akan ku kotakan,
janjiku ,
including matahari.



tajuk lagu ni : matahari honey by the related : )


http://www.youtube.com/watch?v=nIfjUiDZo1Q&feature=player_embedded#at=211

best sangat . penyanyi : bagak . 



this is BAGAK : )


haduih. arrangement musik plus melodi plus lirik yg sangat COOLIO laa. sukee laa wehh . haha . BAGAK ni jugak la yg nyanyi my favourite song : ) statik : dia.. *lirik yg kat dalm beloog ni haa*
then . ini beeelog dia . jengah laa : )

 im admire him : ) haha . his music laa... -.-"




yeah . that's it : )



anawahida
mayALLAHbless : )


p/s : canyougivemeincludingmatahari? : P HAHA .

  

















0 comments:

Post a Comment

Monday, April 18, 2011

matahari honey : )

Posted by Wahida Othman at 2:32 AM
Reactions: 
assalamualaikum ... : ) haduih . penat ber fb-ing : P haha . letih mengomen sebenarnye. letih urat urat jarii ni haa. tapi bagus jugak . sebab ngomen ni la jari ni dah aktif+pantas+tangkas menaip dengan lajunye . *walaupun tak la laju mane pung* haha . tak pee. practise make perfect. yee tak ? 


hmm.

 hari ni punya mood baik semedang. lagu plus fb sajaa : ) haih.. takde keje kan . jadi cam ni laa. hari jugak lepas gian untuk dengar semua lagu lagu bagak ! hee. adoii. lame tak dengar lagu. lame tak buka XFM. lame tak nyanyi sorang2 dalam bilik.*kantoiiii* lame tak buat semua aktiviti2 harian .. ade laa dalam tiga minggu dah . fuh . lame tuhh . lame jugak laa tak bukak novel novel kesayangan . lame jugak la tak buka mp3. kalu buka pun . time lps balik keja . ade la lepas 2 3 buah lagu sempat dgr. lepas tu.. wasalam . bangun esok pagi tgk mp3 ke mane .  haha . dgr sangat bz kan ? kalah DOC. : ) tp memang bz pun . tak sabar rasanya nak berhenti kerja . huhu. tak sabar rasanya nak balik matrik . tak sabar rasanya nak jengah cafe. nak ketemu pakcik beger kiara. nak pi bistro . nak membeli belah kat k-sis : ) aduh.. harap harap masih d beri kesempatan . ameen : )

lagu.lagu.lagu : )

nak share.nakshare.nakshare : )

saya suka lagu lagu band indie . awak semua ? hee. macam mane ? same ngan saya ? atau tak minat langsung band band cenggini nih ? kalau tak minat . sila tutup beloog saya then pegi tido . : P haha . tak laa. saje . masing2 ade citarasa masing masing kan ? : )

now. actually im feel to share this lyric with u'all : )
see.

bolehkah ku percaya ?
katamu, di waktu, malam itu.
kau tak pernah berdusta, membahagi,
 di hati,hanya aku .



jika aku percaya,katamu,
tentang aku.
dan dirimu,
mungkin aku berikan,
segala.
termasuk matahari ,


but honey im sorry,
perananku, perananku,
aku bisa lupa , aku bisa ingkar,
kehendak hati yang menanti


honey bunny im sorry,
perananku, perananku,
aku bisa juga, aku bisa cuba,
mengisikan segala janji.



 pernah kah ku katakan ?
that im always be with you,
ku takkan berjauhan,
hati ini milikmu .



mungkin pernah ku kata,
berjanji, sehidup,
dan semati ,
dan akan ku kotakan,
janjiku ,
including matahari.



tajuk lagu ni : matahari honey by the related : )


http://www.youtube.com/watch?v=nIfjUiDZo1Q&feature=player_embedded#at=211

best sangat . penyanyi : bagak . 



this is BAGAK : )


haduih. arrangement musik plus melodi plus lirik yg sangat COOLIO laa. sukee laa wehh . haha . BAGAK ni jugak la yg nyanyi my favourite song : ) statik : dia.. *lirik yg kat dalm beloog ni haa*
then . ini beeelog dia . jengah laa : )

 im admire him : ) haha . his music laa... -.-"




yeah . that's it : )



anawahida
mayALLAHbless : )


p/s : canyougivemeincludingmatahari? : P HAHA .

  

















0 comments on "matahari honey : )"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com